Actueel Archief Culinair Didactiek Documentatie Etalage Formules Fotoboeken Functies Geschiedenis ICT ICTauteur Laatste nieuws Lesmateriaal Muziek Natuur Onderwijs Ontspanning Persoonlijk Probleemaanpak Proeftuin Puzzels Rekenen Rekenmachines Ruimtemeetkunde Schoolwiskunde Snippers Systeem Taal van de wiskunde Vergelijkingen Verhalen WisFaq WisKast
|
ICT-bekwaamheidseisen
Hoofduitgangspunt:
- De student creëert ict-rijke leeromgevingen voor leerlingen en cursisten.
Dat betekent:
- De student heeft kennis van (geavanceerde) ict-hulpmiddelen binnen de onderwijspraktijk.
- De student past adequaat ict-hulpmiddelen toe in de onderwijspraktijk.
- De student staat stil bij de invloed van ict-ontwikkelingen binnen de samenleving en reflecteert op de betekenis hiervan binnen de onderwijspraktijk.
- De student durft te experimenteren met ict-toepassingen in de onderwijs- en opleidingenpraktijk.
BRON: ICT-e-notitiejan2005
©2004-2024 W.v.Ravenstein
|