Actueel
Archief
Culinair
Didactiek
Documentatie
Etalage
Formules
Fotoboeken
Functies
Geschiedenis
ICT
ICTauteur
Laatste nieuws
Lesmateriaal
Muziek
Natuur
Onderwijs
Ontspanning
Persoonlijk
Probleemaanpak
Proeftuin
Puzzels
Rekenen
Rekenmachines
Ruimtemeetkunde
Schoolwiskunde
Snippers
Systeem
Taal van de wiskunde
Vergelijkingen
Verhalen
WisFaq
WisKast




3.1.5 Informele en preformele wiskundekennis

Kan aansluiten op informele of preformele wiskundekennis van de leerling en de leerling in de zone van zijn of haar naaste ontwikkeling begeleiden.
  • Welke mogelijke bakens zijn er te zetten voor een leergang procenten? Welke daarvan blijven van belang bij het hulp bieden aan vmbo-leerlingen, die problemen met opgaven over procenten blijven houden?
    Uit 1.2: Rekenen voor de lerarenopleiding

©2004-2024 W.v.Ravenstein