Actueel
Archief
Culinair
Didactiek
Documentatie
Etalage
Formules
Fotoboeken
Functies
Geschiedenis
ICT
ICTauteur
Laatste nieuws
Lesmateriaal
Muziek
Natuur
Onderwijs
Ontspanning
Persoonlijk
Probleemaanpak
Proeftuin
Puzzels
Rekenen
Rekenmachines
Ruimtemeetkunde
Schoolwiskunde
Snippers
Systeem
Taal van de wiskunde
Vergelijkingen
Verhalen
WisFaq
WisKast




5. Middelen en conclusie

De vraag is dan welke middelen heb je nodig om zo'n digitale leerroute te ontwikkelen, te gebruiken en te verbeteren?

q5789img1.gif

Wat je nodig hebt is een internetverbinding...


Conclusies

Voor het bedenken, het maken en werken met een digitale leerroute zijn er allerlei middelen beschikbaar. Het succes (of de mislukking) hangt meestal niet af van de gebruikte middelen. De doorslaggevende factoren zijn de inhoud, de mate van interactie, de inspiratie en de creativiteit van de docent/ontwikkelaar. Maar zonder de inzet, welwillendheid en de bevlogenheid van de studenten kom je natuurlijk nergens...

Experimenteer, probeer uit, denk na, verzin iets, reflecteer... toets alles en behoudt het goede...

Succes!

©2004-2024 W.v.Ravenstein